Strona główna > Sprężarki przewoźne > Sprężarki Md o dużej wydajności

Sprężarki Md o dużej wydajności

Ciśnienie 7 do 25 barów (sk.) – 102 do 365 funtów/cal2 nominalnie
Moc silnika: Wysokoprężny silnik firmy Mercedes
Technologia Rotacyjne sprężarki śrubowe z wtryskiem oleju
Wydajność 317 do 594 l/s, 672 do 1260 stóp 3/min, 19 do 35,6 m3/min
Sprężarki Md o dużej wydajnościNową grupę dużych, przewoźnych sprężarek firmy Atlas Copco zaprojektowano, aby sprostać wszelkim normom:

  • Poprawić niezawodność i trwałość w najbardziej wymagających zastosowaniach
  • Obniżyć łączny koszt eksploatacji
  • Udowodnić zaangażowanie w sprawy środowiska

Aby osiągnąć te cele firma Atlas Copco ściśle współpracowała z klientami, konstruktorami i personelem serwisowym na całym świecie.

Wszystkie sprężarki spełniają europejskie zalecenia 2000/14/EC odnośnie hałasu zewnętrznego i są produkowane zgodnie z systemem zarządzania jakością i środowiskiem firmy Atlas Copco, który jest uznany za całkowicie zgodny z ISO 9001 oraz ISO 14001.

Wszystkie typy silników spełniają normy emisji gazów wydechowych II stopnia zarówno w Stanach Zjednoczonych, jak i w Europie.

Charakterystyka

 

Korzyści

 

  • Pełna zgodność z najnowszym europejskim zaleceniem 2000/14/EC odnośnie hałasu zewnętrznego
  • Zespoły mogą pracować w pobliżu szpitali, szkół i w dzielnicach mieszkaniowych, nawet w nocy i spełniać wymagania ustawodawstwa międzynarodowego
  • Gwarantowany wydatek swobodnego powietrza zgodnie z ISO 1217 wyd. 3 1996 załącznik D
  • Biorąc pod uwagę pomiary na zaworach wylotowych, otrzymujesz tyle powietrza, za ile płacisz.
  • Szczelne podwozie i centralny spust płynów
  • Chroni środowisko
  • Silniki Mercedes Benz spełniające wymogi II stopnia (zgodnie z 97/68/EC)
  • Spełnia najostrzejsze wymagania środowiskowe
  • Obudowy ocunkowane z natryskowym malowaniem wykańczającym
  • Poprawiona odporność na korozję i wyższa wartość przy odsprzedaży
  • Szybki i łatwy dostęp do wszystkich punktów serwisowych
  • Zredukowane czasy konserwacji i koszty eksploatacji
  • Obroty silnika dostosowywane są do poboru powietrza
  • Ekonomiczny pobór mocy i niskie zużycie paliwa
  • Stabilny przepływ powietrza
  • Układy hamulcowe z ABS (zgodnie z 98/12/EC)

 

  • Bezpieczniejsze holowanie
  • Elektroniczny panel sterowania zapewniający pełne dane diagnostyczne i dane o wyłączeniach
  • Łatwe monitorowanie
  • Czysta, nowoczesna konstrukcja

Sterowanie i monitorowanie

Niedościgniony i niezrównany interfejs użytkownika oferuje najnowsze rozwiązanie w elektronicznym zarządzaniu sprężarką. W celu uzyskania doskonałych osiągów i wydajności elementy sterowania sprężarki są połączone z całkowicie elektronicznym układem sterowania silnikiem.

Wyświetlane są wszystkie podstawowe parametry pracy sprężarki i silnika. Pełne i dokładne dane dotyczące stanu pracy można uzyskać w łatwy sposób, korzystając z przycisków przewijania. Na panelu cyfrowym wyświetlane są również ważne komunikaty ostrzegawcze i komunikaty o wyłączeniach, aby zasygnalizować operatorowi wszelkie nieprawidłowości podczas pracy.

Do standardu należy zestaw języków oraz wybór jednostek metrycznych czy brytyjskich, które ustawiane się na panelu sterowania. Dostępny jest również sygnał akustyczny i światło ostrzegawcze, informujące operatora o wszelkich ostrzeżeniach lub wyłączeniach. Panel przyrządów jest zabezpieczony pokrywą na zawiasach, która zapobiega uszkodzeniom podczas eksploatacji lub transportu.

Odczyty Wyświetlacz Ostrzeżenie Wyłączenie
Poziom paliwa    
Licznik godzin pracy    
Ciśnienie powietrza wylotowego    
Temperatura powietrza po elemencie sprężającym    
Temperatura powietrza na wylocie sprężarki    
Ciśnienie oleju w silniku    
Temperatura silnika    
Obrotomierz    
Poziom oleju w sprężarce    
Poziom chłodziwa silnika    
Gotowość do rozruchu    
Stan rozruchu    
Stan bez obciążenia    
Praca z obciążeniem/bez obciążenia    
Poziom schładzania    
Stan zatrzymywania    
Stan nieudanego rozruchu    
Stan rozgrzewania    
Stan zezwolenia na start    
Ostrzeżenia/wyłączenia sprężarki
Wysoka temperatura na wylocie sprężarki  
Niska temperatura na wylocie sprężarki  
Ciśnienie oleju sprężarki  
Ciśnienie w zbiorniku    
Wskaźnik podciśnienia na filtrze powietrza (silnik)    
Wysoka temperatura powietrza o elemencie sprężającym    
Awaria zaworu obciążania    
Ostrzeżenia/wyłączenia silnika
Temperatura chłodziwa silnika      
Ciśnienie oleju w silniku      
Niski poziom chłodziwa      
Łącze typu J 1939      
Wyłącznik awaryjny      
Ciśnienie paliwa w silniku  
Awaria wtryskiwacza w silniku  
Awaria przekaźnika rozrusznika: Dotyczy właściwych opcji  
Niski poziom paliwa  
Ciśnienie paliwa w silniku  

Aby ułatwić regulację ciśnienia, zawór regulacyjny jest zamontowany przy panelu przyrządów.

ODNOSI SIĘ TYLKO DO KRAJÓW UE


W trosce o środowisko
Europejskie normy hałasu:

Dokładne wyciszenie każdej jednostki powoduje, że grupa ta spełnia europejskie zalecenia 2000/14/EC emisji hałasu

Szczelna rama:
Aby zapewnić skuteczniejszą ochronę środowiska, rama sprężarki jest całkowicie szczelna. Zapobiega to wylewaniu się na ziemię jakichkolwiek płynów, których wycieki mogą powstać w zespole. Korki spustowe umieszczono w ramie w celu umożliwienia odpowiedniego pozbycia się dowolnych płynów zgromadzonych podczas czyszczenia lub innych czynności serwisowych.

Scentralizowany system spustowy:
Główna cecha oszczędności kosztów dla naszych klientów i kolejny przykład zaangażowania firmy Atlas Copco w ochronę środowiska. Korki spustowe oleju silnikowego, chłodziwa, zbiorników i elementów sprężarkowych wyprowadzone są w jednym punkcie w tylnej części maszyny i zakończone są oddzielnymi zaworami kulowymi.

Emisje gazów wydechowych:
Wszystkie jednostki tego szeregu mają silniki Mercedesa ze sterowaniem elektronicznym. Wszystkie typy silników spełniają normy emisji gazów wydechowych II stopnia zarówno w Stanach Zjednoczonych, jak i w Europie.

Nowoczesna konstrukcja
Zwarte i solidne sprężarki są dobrze wyważone w celu zapewnienia łatwego manewrowania, nawet w trudnym terenie. Ucho do podnoszenia i otwory do wózka widłowego są standardowym wyposażeniem zapewniającym bezpieczny i łatwy transport.

Drzwi osłony otwierają się szeroko, zapewniając doskonały dostęp do wszystkich punktów serwisowychi i umożliwiając szybkie czyszczenie bloku chłodnicy

Zbiornik powietrza/oleju można łatwo serwisować lub wyjmować bez demontowania żadnych części obudowy, zapewniając oszczędności w czasie postoju.

Zbiorniki paliwa są dobrze zabezpieczone pod ramą i można je łatwo oczyścić lub wymontować.

Wylot gazów spalinowych silnika jest umieszczony pod automatycznie otwierającymi się żaluzjami, chroniącymi przed warunkami atmosferycznymi.
ODNOSI SIĘ TYLKO DO KRAJÓW UE

Silnik

Jako dostawca co trzeciej przewoźnej sprężarki na świecie firma Atlas Copco musi dbać o reputację. Dlatego producenci naszych silników muszą mieć tę samą renomę i gwarantować serwis posprzedażny.

Rygorystycznie testowane pod względem niezawodności i długiej żywotności silniki te spełniają wspomniane wymagania i są zgodne z najostrzejszymi istniejącymi i przyszłymi przepisami odnośnie emisji gazów spalinowych.

Wszystkie sprężarki są napędzane sprawdzonymi silnikami firmy Mercedes Benz, wyposażonymi w pełny elektroniczny system zarządzania. Sprężarki serii OM 900 i OM 500 zapewniają

  • Niskie jednostkowe zużycie paliwa

  • Zmniejszoną emisję gazów

  • Przedłużone okresy między serwisami

Zasada sprężania:

Od wprowadzenia na rynek w 1958 roku sprężarki typu PR600, pierwszej przewoźnej sprężarki śrubowej z wtryskiem oleju, firma Atlas Copco sprzedała setki tysięcy opatentowanych elementów śrubowych.

Zasada jest prosta. Dwie śruby helikoidalne, jedna z czterema płatami, a druga z sześcioma wyżłobieniami obracają się jedna w drugiej. Pierwsza śruba obraca się 50% szybciej od drugiej. Zassane powietrze jest sprężane między wirnikami i obudową. Wtryskiwany olej uszczelnia luzy i smaruje wirniki w celu zminimalizowania zużycia.

Opcje standardowe

  • Typ zbiornika
    UE
    ASME
  • Bez podwozia
    Montowane na konstrukcji nośnej lub płozach
  • Zaczepy oczkowe
    DIN
    Normy włoskie
    NATO
  • ABS
    Zespoły homologowane do ruchu drogowego
  • Sygnalizacja drogowa
    Zgodna z ustawodawstwem lokalnym
  • Kliny pod koła
  • Wyposażenie do pracy w strefach zagrożonych wybuchem
    Łapacz iskier
    Wlotowy zawór zamykający
  • Dodatkowe zawory wylotowe
  • Rozruch ze stanu zimnego
    -25°C (-13°F)
  • Kolor wg życzenia klienta
  • Opcje przygotowania powietrza, jeśli wymagane jest powietrze czystsze, zimniejsze czy bardziej suche.

ODNOSI SIĘ TYLKO DO KRAJÓW UE

Przygotowanie powietrza

  • Wbudowana chłodnica końcowa
    Chłodnica końcowa, wraz z układem oddzielania wilgoci, obniża temperaturę sprężonego powietrza do temperatury otoczenia +10°C.
  • Wbudowany układ filtracyjny
    W połączeniu z chłodnicą końcową układ filtracyjny obniża zawartość oleju w sprężonym powietrzu do 0,003 ppm (zależnie od wybranego typu)
  • Układ podgrzewacza powietrza
    W połączeniu z chłodnicą końcową pakiet podgrzewacza wytwarza suche, ciepłe powietrze
  • Opcje przygotowania powietrza można łączyć następująco:
    Chłodnica końcowa + separator wody
    Chłodnica końcowa + separator wody + układ filtrujący
    Chłodnica końcowa + separator wody + podgrzewacz
    Chłodnica końcowa + separator wody + układ filtrujący + podgrzewacz

Formularz kontaktowy

Dane adresowe



Pytanie

ODNOSI SIĘ TYLKO DO KRAJÓW UE

 
Export-Import, ul. Piękna 16, 60-591 Poznań,