Strona główna > Sprężarki przewoźne > Rotacyjna sprężarka śrubowa z wtryskiem oleju XA(H,M)S 236-286 Mercedes

Rotacyjna sprężarka śrubowa z wtryskiem oleju XA(H,M)S 236-286 Mercedes

Ciśnienie 8,6 do 12 barów (sk.) – 125 do 175 funtów/cal2 nominalnie
Moc silnika: Wysokoprężny firmy MERCEDES
Technologia Rotacyjne sprężarki śrubowe z wtryskiem oleju XA(H,M)S 236-286 Mercedes
Wydajność 235 do 283 l/s, 500 do 619 stóp3/min, 14,1 do 17 m3/min
Rotacyjna sprężarka śrubowa z wtryskiem oleju XA(H,M)S 236-286 MercedesSprężarki XAHS 236 i XAMS 286 to szczytowe modele należące do rodzinysprężarek firmy Atlas Copco o wydajności od 35 to 185 l/s (74 to 395stóp3/minutę). Oferując wyjątkową niezawodność i wydajność, tewszechstronne urządzenia są przeznaczone dla bardzo szerokiegowachlarza zastosowań. Ich modułowa konstrukcja jest efektem ciągłychstarań firmy Atlas Copco w zakresie opracowywania innowacyjnychrozwiązań, spełniających indywidualne oczekiwania klientów.

Obamodele to jednostopniowe sprężarki śrubowe z wtryskiem oleju,dostarczające odolejone powietrze w ilości 235 i 283 l/s (500 i 619stóp3/min) przy ciśnieniu odpowiednio 12 i 8,6 bara (sk.) (175 i 125funtów/cal2). Oferują one najwyższą wydajność spośród wszystkichjednoosiowych sprężarek przewoźnych firmy Atlas Copco.

Charakterystyka:

  • Niska emisja hałasu i gazów spalinowych
  • Praktyczna konstrukcja z łatwym dostępem do obsługi i konserwacji
  • Niewiele części ruchomych
  • Obroty silnika dostosowywane są do zapotrzebowania na powietrza

Korzyści:

  • Zespoły mogą pracować w pobliżu szpitali, szkół i w dzielnicachmieszkaniowych, nawet w nocy, spełniając odpowiednie normymiędzynarodowe.
  • Minimalizacja przestojów zapewniająca ekonomiczną pracę
  • Niezawodność i długa żywotność
  • Moc ekonomiczna i zużycie paliwa
  • Stabilny przepływ powietrza

Sterowanie i monitorowanie

Zaawansowany elektroniczny panel sterowania jest wyraźny i czytelny. Dostarcza on szereg wizualnych danych dotyczących pracy i diagnostyki urządzenia, jak również generuje dźwiękowe alarmy w przypadku wystąpienia jakichkolwiek problemów w działaniu.

System zarządzania silnikiem jest wbudowany w system sterowania sprężarką. Dzięki temu silnik może być uruchamiany i wyłączany automatycznie, co gwarantuje zachowanie odpowiednich cykli rozgrzewania i studzenia. Ta zaawansowana funkcja znacznie zwiększa żywotność silnika, redukując jednocześnie ogólne potrzeby serwisowe.

W systemie wstępnie zaprogramowano 12 języków interfejsu, z których może wybierać użytkownik.

Silnik

Sprężarki serii XAHS 236 i XAMS 286 firmy Atlas Copco są napędzane sprawdzonymi czterocylindrowymi silnikami OM 904 LA firmy Mercedes Benz, wyposażonymi w pełny elektroniczny system zarządzania. Te nowoczesne zespoły napędowe zapewniają

  • Niskie jednostkowe zużycie paliwa

  • Zmniejszoną emisję gazów

  • Przedłużone okresy między serwisami.

Elektroniczny system zarządzania stosowany w czterocylindrowych silnikach OM 904 LA firmy Mercedes Benz zapewnia precyzyjne sterowanie układem wtrysku paliwa. Zużycie paliwa jest wyjątkowo niskie, a dzięki skutecznemu spalaniu paliwa okresy między wymianą oleju mogą być bezpiecznie wydłużone nawet do 1200 godzin.

Wbudowany system diagnostyczny wpływa na znaczne ograniczenie czasu przestojów.

Omawiane silniki firmy Mercedes Benz spełniają normy emisji Tier 1 i Stage 1 i mogą być modyfikowane przez producenta pod kątem wymogów przyszłych norm.

Zasada sprężania

Od wprowadzenia w 1958 roku sprężarki typu PR600, pierwszej przenośnej sprężarki śrubowej z wtryskiem oleju, firma Atlas Copco sprzedała setki tysięcy opatentowanych elementów śrubowych.

Zasada jest prosta. Dwie śruby helikoidalne, jedna z czterema płatami, a druga z sześcioma wyżłobieniami obracają się jedna w drugiej. Pierwsza śruba obraca się 50% szybciej od drugiej. Zassane powietrze jest sprężane między wirnikami i obudową. Wtryskiwany olej uszczelnia luzy i smaruje wirniki w celu zminimalizowania zużycia.

Opcje standardowe:

  • Rodzaj zbiornika
    UE
    ASME
  • Drążek holowniczy
    Rama w kształcie litery A
    Regulowany
  • Bez drążka holowniczego
    Wspornik (bez podwozia)
  • Ucha do holowania
    DIN
    Włoskie
    NATO
  • Klinowe stopery pod koła
  • Urządzenia zapewniające właściwą jakość powietrza
    Chłodnica końcowa + separator wody
    Chłodnica końcowa + separator wody + filtry oczyszczania dokładnego
    Chłodnica końcowa + separator wody + podgrzewacz powietrza
  • Urządzenia do rafinacji
    Łapacz iskier
    Zawór odcinający na wlocie
  • Rozruch ze stanu zimnego
    -25°C (-13°F)
  • Kolor wg życzenia klienta
    Pojedynczy
    Podwójny

Zastosowania

Sprężarki XAHS236 i XAMS286 zostały zaprojektowane z myślą o prawdziwej wszechstronności. Zastosowania takie jak instalacja kabli światłowodowych, wysokowydajne piaskowanie, wiercenie małych otworów, ogólne prace budowlane i wielokrotne wypożyczenia — wszystko to zapewniają solidne i sprawdzone zespoły.

Formularz kontaktowy

Dane adresowe



Pytanie

 
Export-Import, ul. Piękna 16, 60-591 Poznań,

Machońko Sandvik i Atlas Copco
Maszyny budowlane Wacker | Atlas-Copco | Elektronarzędzia AEG | Elektronarzędzia Milwaukee | Narzędzia pneumatyczne Atlas-Copco | Narzędzia Bahco | Maszyny budowlane Volvo | Klucze dynamometryczne | Maszyny drogowe | Filtry i separatory